Grupul auto Renault, proprietarul Dacia, a anunţat marţi că în 2020 a vândut 2,949 milioane vehicule la nivel global, în scădere cu 21,3% comparativ cu 2019, pe o piaţă auto globală care a scăzut cu 14,2% din cauza pandemiei de coronavirus, informează un comunicat de presă. Această scădere a fost cauzată în principal de expunerea ridicată a Grupului Renault pe ţări aflate sub carantină, care şi-au suspendat activităţile comerciale în al doilea trimestru şi au înregistrat o încetinire a acestora în al patrulea trimestru (în special Franţa). În plus, grupul Renault a urmărit o politică de vânzări axată pe profitabilitate şi nu pe volumele de vânzări. Vânzările de autoturisme şi utilitare marca Dacia au scăzut cu 29,2% în 2020, până la 520.765 unităţi. "Groupe Renault îşi propune să îşi transforme performanţa. Acum ne concentrăm mai degrabă pe profitabilitate decât pe volume de vânzări, cu o marjă unitară netă mai mare pe vehicul pe fiecare dintre pieţele noastre. Primele rezultate sunt deja vizibile în a doua jumătate a anului 2020, în special în Europa, unde marca Renault face progrese în cele mai profitabile canale de vânzare şi îşi consolidează leadership-ul pe segmentul electric", a declarat directorul general al grupului Renault, Luca de Meo. În Europa, vânzările grupului Renault au scăzut cu 25,8% până la 1,443 milioane unităţi. Marca Dacia a înregistrat o scădere cu 31,7% a vânzărilor, până la 385.674 de vehicule vândute. Sandero rămâne pentru al patrulea an consecutiv cel mai bine vândut vehicul pe piaţa de retail. Două dintre modelele istorice ale mărcii, Noul Sandero şi Noul Sandero Stepway, sunt disponibile de la sfârşitul anului 2020. Noile motoare Dacia pe benzină şi GPL, care sunt oferite pe majoritatea gamei sale sub denumirea ECO-G, reprezintă mai mult de 25% din vânzările de vehicule din Europa. În afara Europei, vânzările grupului Renault au scăzut cu 16,5%, până la 1,5 milioane unităţi, în mare parte din cauza declinului cu 45% al vânzărilor din Brazilia, dar şi ca rezultat al reorientării în special către canalele cele mai profitabile. Pe o piaţă electrică în creştere rapidă, marca Renault şi-a confirmat poziţia de lider în Europa, cu 115.888 de vehicule vândute, o creştere de 101,4% faţă de 2019. ZOE este cea mai vândută maşină electrică, ajungând la 100.657 de unităţi, în creştere cu 114%. În segmentul utilitarelor electrice, Kangoo Z.E. deţine prima poziţie. Grupul francez subliniază că modelele Renault Twingo Electric şi Dacia Spring vor spori oferta de vehicule electrice în 2021. Pentru 2021, Grupul Renault intenţionează să continue politica de vânzări orientată spre profit, cu implementarea integrală a planului strategic Renaulution, care va fi prezentat în zilele următoare. Groupe Renault, producător auto din anul 1898, este un grup internaţional prezent în 134 de ţări, care a vândut aproape 3,8 milioane de vehicule, în 2019. În prezent, compania are peste 180.000 de angajaţi, 40 de fabrici şi 12.700 de puncte de vânzare în întreaga lume. Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Adrian Dădârlat) Citeşte şi: Dacia a înmatriculat peste 47.300 de vehicule noi în România, în 2020; cota de piaţă a ajuns la 32,4%
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Vânzările grupului Renault au scăzut cu 21,3% în 2020, până la 2,9...
Vânzările grupului Renault au scăzut cu 21,3% în 2020, până la 2,9 milioane de automobile
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.