Grupul auto Volkswagen AG va muta producţia vehiculului său Passat şi a modelului premium Skoda Superb la fabrica sa din Bratislava, Slovacia, după ce, iniţial, a vrut să producă cele două maşini în Turcia, a informat marţi publicaţia The Slovak Spectator. Investiţia grupului german va fi mult mai ridicată decât se aştepta Guvernul premierului Igor Matovič. Nu se ştie dacă vor fi produse şi vehicule electrice la Bratislava, a informat o altă publicaţie slovacă, Denník N. În iulie, Executivul de la Bratislava a semnat un memorandum cu reprezentanţii VW, sugerând o investiţie de 500 de milioane de euro, dar recentele informaţii indică o investiţie de un miliard de euro. Suma a fost menţionată de Herbert Diess, directorul general al Volkswagen, într-un interviu acordat revistei germane Automobilwoche. El a confirmat majorarea producţiei la fabrica din Slovacia. În iulie, Volkswagen a anunţat că renunţă la planurile anterioare care vizau construirea unei noi uzine în Turcia, ca urmare a scăderii semnificative a cererii pentru autoturisme noi în contextul pandemiei de coronavirus. Volkswagen analizase mai multe posibile locaţii pentru noua sa fabrică din Europa de Est, inclusiv România, Serbia şi Bulgaria, dar până la urmă grupul german a optat pentru Turcia. În Manisa, la 40 km de oraşul Izmir, ar fi urmat să se construiască o uzină cu o capacitate anuală de producţie de 300.000 de vehicule. Facilitatea de producţie în valoare de 1,3 miliarde euro urma să construiască modele Volkswagen Passat şi Skoda Superb, începând din 2022. Presa slovacă susţine că printre motivele pentru care VW a ales Slovacia se află măsurile de stimulare a investiţiilor promise de Guvern şi promisiunea autorităţilor de la Bratislava de a construi o instituţie care să-i pregătească pe angajaţi şi să le îmbunătăţească competenţele. Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Volkswagen renunţă la investiţia din Turcia şi extinde producţia în Slovacia
Volkswagen renunţă la investiţia din Turcia şi extinde producţia în Slovacia
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.