Bilanţul ediţiei virtuale a Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020 arată că la aceasta au participat 932 de alergători care au adunat 14.710 kilometri în 101.760 de minute, se arată într-un comunicat de presă al organizatorilor remis AGERPRES. Al 10-lea an al Wizz Air Cluj-Napoca Marathon a adus o prima ediţie virtuală, care a avut loc între 8 şi 15 noiembrie 2020, şi a adunat aproape o mie de participanţi la start, din România, Slovacia, Olanda, Polonia, Irlanda, Marea Britanie, Ungaria, Franţa, Germania, Grecia, Statele Unite ale Americii şi Oman. "Anul acesta criza de sănătate ne-a pus într-o mare încurcătură, nu o dată, ci de două ori. După amânarea ediţiei din aprilie a venit şi rândul celei din noiembrie. Am sperat până în ultimul moment că va fi posibilă organizarea fizică, 'reală', mai ales că anul acesta trebuia să fie aniversar, al 10-lea din istoria Maratonului. Însă, din cauza obstacolelor şi a limitelor impuse de pandemie am avut două opţiuni: să ne oprim sau să fim creativi. Şi, pentru că numai uniţi trecem cu bine peste perioada asta, iar alergarea ne dă speranţă şi aduce oamenii împreună, am decis să organizăm 1.0. Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon, în cadrul căruia alergătorii să concureze împreună, dar să alerge separat. Astfel, în intervalul 8-15 noiembrie, 932 de alergători din 12 ţări au alergat în cadrul celor 5 probe. De fapt, am avut 932 de organizatori, pentru că fiecare dintre participanţi şi-a organizat propria cursă', a declarat Horaţiu Morar, preşedintele fondator al Asociaţiei Runners Club, organizatorul evenimentului. Pentru ediţia virtuală din acest an, alergătorii din Cluj-Napoca au avut la dispoziţie o poartă oficială de Start/Finish, situată între Sala Polivalentă şi Cluj Arena, unde au putut să-şi înceapă sau să-şi termine oricare din cele 5 curse la care s-au înscris: Maraton Wizz Air 42.2 km, Semimaraton Hervis 21.1 km, Cros Garmin 10 km, Cros Zuzu 7 km, Cros Vaxicum 4 km. AGERPRES (AS-autor: Adrian Ţone, editor: Adrian Drăguţ, editor online: Simona Aruştei) Sursa foto: Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020 / Facebook.com
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Atletism: Bilanţul Maratonului Internaţional al Clujului – 932 de participanţi şi 14.710...
Atletism: Bilanţul Maratonului Internaţional al Clujului – 932 de participanţi şi 14.710 kilometri alergaţi
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.