Azerbaidjanul a demarat livrările comerciale de gaze naturale spre Europa via gazoductul Trans Adriatic Pipeline (TAP), a anunţat joi Ministerul Energiei din Azerbaidjan, intrând pe o piaţă energetică foarte profitabilă care este dominată de Rusia, transmite Reuters. TAP este primul gazoduct non-rusesc care va aproviziona Europa, după conexiunea Medgaz, care în anul 2011 a început să livreze gaze din Algeria în Spania. În prezent Rusia controlează 34% din piaţa de gaze naturale din Europa şi anul viitor intenţionează să îşi majoreze exporturile spre piaţa europeană, care include şi Turcia, până la 183 miliarde metri cubi, de la un volum de 171-172 miliarde metri cubi preconizat pentru acest an. Trans Adriatic Pipeline (TAP) este punctul final al Coridorului Sudic de Gaze, un proiect în valoare de 40 de miliarde de dolari, care se întinde pe o distanţă de 3.500 de kilometri şi face legătura zăcământul Shah Deniz II din Marea Caspică şi Italia, trecând prin Georgia, Turcia, Grecia, Albania şi Marea Adriatică. Cu o lungime de 870 de kilometri, gazoductul Trans Adriatic Gas Pipeline (TAP) urmează să fie ultimul tronson din acest coridor şi va permite transportul de gaze naturale din Turcia în Italia, via Grecia şi Albania. Coridorul Sudic de Gaze are sprijinul Comisiei Europene şi face parte din eforturile destinate reducerii dependenţei energetice a Europei de Rusia. Azerbaidjanul intenţionează să aprovizioneze pieţele europene cu o cantitate de 10 miliarde de metri cubi de gaze naturale pe an, dintre care opt miliarde metri cubi către Italia şi restul de două miliarde metri cubi către Grecia şi Bulgaria. Azerbaidjanul livrează deja gaze naturale Turciei. "Coridorul Sudic de Gaze va întări securitatea sistemului energetic global. El va conecta regiunea Caspică de Europa", subliniază Ministerul Energiei din Azerbaidjan. Proiectul Trans Adriatic Gas Pipeline (TAP) este derulat de un consorţiu la care acţionari sunt companiile BP (20%), SOCAR (20%), Snam (20%), Fluxys (19%), Engas (16%) şi Axpo(5%). AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Azerbaidjanul a început să exporte gaze naturale spre Europa prin conducta TAP
Azerbaidjanul a început să exporte gaze naturale spre Europa prin conducta TAP
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.