Ministrul Finanţelor, Florin Cîţu, a declarat joi că bugetul pentru anul viitor trebuie să fie gata până în 31 decembrie, astfel că va lucra la elaborarea documentului inclusiv de Crăciun şi Revelion. "O să lucrez la bugetul pentru anul viitor. Cam acestea vor fi Crăciunul şi Revelionul meu. Trebuie să îl avem până în 31 decembrie. Va trebui să pregătim bugetul pentru anul viitor", a spus Florin Cîţu, la Morning Glory cu Răzvan Exarhu, întrebat dacă are planuri de Crăciun, de Revelion şi cum îşi imaginează Crăciunul pentru poporul român. În ceea ce priveşte evoluţia economiei, Ministrul Finanţelor a precizat că va fi o "revenire anul viitor cu o consolidare fiscală". "Estimarea noastră (de creştere economică, n.r.) pentru anul viitor este printre cele mai conservatoare. M-am uitat la ce estimează şi Fitch sau FMI sau alte instituţii şi toate dau o creştere economică de 4,9% pentru România. Noi credem că o să fim la 4,7. Nu ştiu exact cifrele. Le fac cei de la Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză, dar revenire anul viitor cu o consolidare fiscală. Încercăm să avem un deficit mai mic ca să nu ne mai împrumutăm atât de mult. Deficitul mai mic vine din venituri mai mari. Digitalizarea ANAF va aduce mai multe venituri la buget", a mai spus ministrul Finanţelor. La sfârşitul lunii octombrie, Florin Cîţu arăta, pe pagina sa de Facebook, că Ministerul Finanţelor Publice nu prezintă în momentul de faţă bugetul pentru anul viitor deoarece acest lucru este ilegal. Ministrul de Finanţe şi-a argumentat poziţia postând articolul 35 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, care prevede că atunci când alegerile parlamentare sunt organizate în ultimele trei luni ale anului, MFP depune la Guvern proiectele bugetelor pe anul următor după învestirea noului Guvern. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Bănciulea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Cîţu: O să lucrez la bugetul pentru anul viitor, cam acestea vor...
Cîţu: O să lucrez la bugetul pentru anul viitor, cam acestea vor fi Crăciunul şi Revelionul meu
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.