Comitetul Financiar şi Monetar (CMFI), forul de conducere al Fondului Monetar Internaţional, a ales-o joi pe Magdalena Andersson, ministrul Finanţelor din Suedia, pentru a prelua postul de preşedinte al CMFI, transmite AFP. Andersson va fi prima femeie în postul de preşedinte al CMFI şi va avea un mandat de trei ani, începând din data de 18 ianuarie 2021. Ea îi va succeda în funcţie lui Lesetja Kganyago, guvernatorul Băncii centrale din Africa de Sud. Acest comitet compus din 24 de membri, guvernatori ai băncilor centrale şi miniştri de Finanţe, este principalul organ de conducere al instituţiei financiare internaţionale şi în mod normal se reuneşte de două ori pe an cu ocazia reuniunilor de primăvară şi de toamnă ale FMI. Cele două reuniuni din 2020 au fost în format virtual, din cauza pandemiei de Covid-19. Următoarea reuniune este prevăzută a avea loc la Washington în data de 10 aprilie 2021. Odată cu Magdalena Andersson, un european va ocupa din nou postul de preşedinte al CMFI, pentru prima dată după mai mult de 12 ani. Tommaso Padoa-Schioppa, fostul ministru de Finanţe al Italiei, a prezidat CMFI pentru o scurtă perioadă de timp între lunile octombrie 2007 şi mai 2008, iar înaintea lui postul a fost deţinut timp de aproape un deceniu de Gordon Brown, fostul ministru de Finanţe şi premier al Marii Britanii. Andersson este ministru de Finanţe al Suediei începând din luna octombrie 2014 şi anterior a ocupat mai multe poziţii importante în guvern. De asemenea, Andersson a făcut parte din consiliile de administraţie ale mai multor bănci multilaterale de dezvoltare, inclusiv la Banca Mondială. AGERPRES/(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Comitetul Financiar şi Monetar al FMI va avea pentru prima dată o...
Comitetul Financiar şi Monetar al FMI va avea pentru prima dată o femeie drept preşedinte
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.