Coreea de Sud a acceptat doar 164 de solicitanţi de azil în acest an din 6.000 de persoane care au depus cerere în ciuda restricţiilor de călătorie legate de coronavirus, arată date ale guvernului de la Seul, citate luni de Reuters. Imigraţia este o problemă controversată în Coreea de Sud, unde mulţi se mândresc cu omogenitatea etnică, chiar dacă populaţia ţării de 51 milioane de locuitori îmbătrâneşte rapid şi forţa de muncă se reduce. Cifra de 5.896 de solicitanţi pentru statut de refugiat între ianuarie şi august a scăzut cu aproximativ 36% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, au arătat săptămâna trecută datele Ministerului Justiţiei. Ruşii s-au clasat pe primul loc pe lista solicitanţilor cu aproape 18%, urmaţi de cetăţeni din Egipt, Kazahstan, Malaezia şi India. Doar aproximativ 4% din cei 4.019 care au finalizat procesul de screening au fost acceptaţi sau li s-a acordat rezidenţă din motive umanitare, deşi nu sunt recunoscuţi ca refugiaţi, o rată mai mică de 6% faţă de 2019 şi cu 16% faţă de 2018, arată datele. Coreea de Sud a început să accepte cereri de refugiaţi în 1994 în conformitate cu o convenţie a ONU privind refugiaţii. Numărul de solicitanţi de azil a crescut brusc de când a devenit prima naţiune asiatică ce a adoptat propria lege a refugiaţilor în 2013, ajungând la 16.173 în 2018. Dar guvernul a suprimat numărul lor după o creştere bruscă a sosirilor de yemeniţi în staţiunea insulară Jeju (sud) în acel an, care a provocat temeri privind o posibilă amplificare a criminalităţii şi a altor probleme sociale. Dezertorii din Coreea de Nord vecină nu sunt consideraţi solicitanţi de azil şi primesc automat cetăţenia. În Europa, deşi cererile de azil au scăzut de asemenea în acest an pe fondul închiderii frontierelor împotriva virusului, multe ţări au adăpostit sute de mii de refugiaţi afectaţi de război şi sărăcie. Dar puţine naţiuni asiatice, inclusiv Japonia, au fost dornice să accepte mai mulţi refugiaţi. Human Rights Watch, cu sediul la New York, a criticat politica strictă a Seulului faţă de refugiaţi în acest an, cerând o mai mare acceptare şi transparenţă în examinarea cererilor. AGERPRES/(AS – autor: Sorin Calciu, editor: Gabriela Ionescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Coreea de Sud acceptă doar 164 de solicitanţi de azil din aproape...
Coreea de Sud acceptă doar 164 de solicitanţi de azil din aproape 6.000 de cereri
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.