SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, societate din subordinea Consiliului Local, a decis, în actualul context, să prelungească cu 20 de zile perioada în care comercianţii în îşi pot plăti taxele pentru a-şi putea vinde produsele în pieţele din municipiu. "SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL acordă facilităţi financiare comercianţilor care vând în pieţe şi în Târgul Municipal Craiova, pentru a-i ajuta să resimtă cât mai puţin efectele economice ale noilor măsuri restrictive impuse de Guvern în contextul epidemiei de coronavirus. Astfel, s-a stabilit ca agenţii economici şi producătorii agricoli care vând în pieţe pe bază de acord de comercializare vor putea să-şi plătească facturile pe luna noiembrie până în ultima zi a lunii, nu până pe data de 10, cum se proceda în mod normal", se precizează într-un comunicat al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL. Potrivit sursei citate, astfel de facilităţi au mai fost acordate comercianţilor de la debutul pandemiei de COVID-19. "În condiţiile în care comercianţii de fructe şi legume au avut vânzări foarte mici în ultimele zile, fiind nevoiţi să-şi vândă marfa sub cerul liber, după ce Guvernul a impus suspendarea activităţii din pieţele agroalimentare amenajate în spaţii închise, conducerea SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL a considerat că orice facilitate pe care ar acorda-o agenţilor economici şi producătorilor agricoli ar fi binevenită, mai ales că nu e prima dată când sunt acordate asemenea înlesniri de la debutul pandemiei de COVID-19", se mai spune în comunicat. Primarii municipiilor şi oraşelor din judeţul Dolj au cerut duminică prefectului Nicuşor Roşca să solicite Guvernului să analizeze posibilitatea modificării prevederilor legale, astfel încât agenţii economici care comercializează produse lactate şi carne, sau care au un alt tip de activitate în pieţele acoperite, să îşi poată relua activitatea. În localităţile Segarcea, Calafat şi Băileşti, autorităţile publice locale au amenajat spaţii noi pentru activitatea agenţilor economici şi persoanelor fizice în exteriorul pieţelor. De asemenea, în oraşele Bechet, Dăbuleni şi Filiaşi, pieţele agro-alimentare pot funcţiona pe actualul amplasament, acestea aflându-se în spaţiu deschis. Târgurile din judeţul Dolj vor fi închise, cu excepţia zonelor destinate comercializării produselor agro-alimentare care se află în spaţii deschise. La nivelul Municipiului Craiova, conform propunerilor înaintate de directorul SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, activitatea în pieţele craiovene se desfăşoară astfel: în Piaţa Craioviţa Big, activitatea de vânzare a legumelor şi fructelor se va desfăşura în exteriorul halei închise, pe aleile limitrofe pieţei şi sub hala deschisă aflată pe strada Hortensiei; în Piaţa Gării, activitatea poate continua prin amplasarea meselor la exterior, pe strada Locomotivei; în Piaţa Valea Roşie, în prezent, activitatea se desfăşoară în aer liber, pe amplasamentul aleilor limitrofe halei deoarece punctul se află în proces de modernizare; Piaţa Ciupercă este o piaţă deschisă şi nu intră sub incidenţa noilor prevederi legale şi conform propunerilor înaintate de către administratorul Pieţei Centrale Craiova, în acest obiectiv, sectorul legume-fructe îşi va continua activitatea în exteriorul halei închise, pe aleile limitrofe, precum şi în parcarea dinspre strada Vasile Alecsandri. AGERPRES/(AS – autor: Maria Mitrică, editor: Karina Olteanu, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Administratie Dolj: SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL a prelungit perioada în care...
Dolj: SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL a prelungit perioada în care comercianţii îşi pot plăti taxele
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.