Portarul echipei CFR Cluj, Cristian Bălgrădean, a afirmat, joi, la finalul partidei cu ŢSKA Sofia că formaţia sa nu a obţinut deocamdată nimic cu această primă victorie din grupa Europa League, având de disputat alte cinci partide. "Ştiam că va fi o presiune mare, a fost o atmosferă fantastică. Sper să revină şi la noi suporterii pe stadioane cât mai repede, pentru că până la urmă şi de asta jucăm. Noi plecăm mereu de la premisa să nu luăm gol. Avem jucători de calitate în faţă şi aţi văzut, din fază fixă am făcut 1-0. Clar, din punctul meu de vedere, Roma are prima şansă în grupă, şi noi, ŢSKA şi Young Boys ne luptăm pentru locul doi. Nu e pierdut nimic şi noi nu am realizat nimic cu această victorie, mai sunt cinci meciuri", a declarat Bălgrădean la Digi Sport. El a spus că s-ar fi aşteptat să fie convocat la ultimele acţiuni ale echipei naţionale având în vedere prestaţiile sale de la CFR Cluj din ultima perioadă. "Nu vreau să mă gândesc, poate într-un fel mă aşteptam să fiu convocat, pentru că am jucat meci de meci şi ne-am calificat în grupele Europa League. Să fiu sincer, mă aşteptam să fiu chemat, dar nu e nicio problemă, eu îmi văd de echipa mea. Nu am primit explicaţii şi nici nu vreau explicaţii, eu sunt un simplu jucător şi atât", a mai spus Bălgrădean. CFR Cluj a învins formaţia bulgară ŢSKA Sofia, cu scorul de 2-0 (0-0), joi seara, pe Stadionul ''Vasil Levski'' din Sofia, în primul său meci din Grupa A a Europa League la fotbal. Campioana României s-a impus prin golurile marcate de Mario Rondon (53) şi Ciprian Deac (74 – penalty). În celălalt meci al grupei, AS Roma a învins-o pe Young Boys Berna cu 2-1 în deplasare. CFR va juca următorul meci pe 29 octombrie, acasă, cu Young Boys. AGERPRES/(V, AS-autor: Adrian Ţone, editor: Mihai Ţenea, editor online: Alexandru Cojocaru) Citiţi şi: * Fotbal: Dan Petrescu (CFR Cluj) – ŢSKA Sofia va avea un cuvânt greu de spus în grupă * UPDATE Fotbal: CFR Cluj a debutat în grupele Europa League cu o victorie în deplasare, 2-0 cu ŢSKA Sofia * Fotbal: Mario Camora (CFR Cluj) – Am avut mai multe ocazii, ei au căzut după primul gol
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Fotbal: Cristian Bălgrădean (CFR Cluj) – Nu am realizat nimic cu această...
Fotbal: Cristian Bălgrădean (CFR Cluj) – Nu am realizat nimic cu această victorie, mai sunt 5 meciuri
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.