"U" Olimpia Cluj s-a calificat în turul al doilea preliminar al Ligii Campionilor la fotbal feminin, marţi, după ce a învins echipa malteză Birkirkara, cu scorul de 2-1 (0-1), pe Cluj Arena, în primul tur preliminar al competiţiei. Echipa oaspete a deschis scorul în min. 45+11, prin Alishia Sultana, dar Olimpia a marcat de două ori după pauză, prin Yasmeen Vella (56, autogol) şi Mihaela Ciolacu (63). Fiecare formaţie a avut câte o bară, campioana României prin Ciolacu (60), iar echipa oaspete prin Sultana (44). ''U'' Olimpia a dominat meciul şi a avut un raport al şuturilor pe poartă de 7-1. Antrenorul Iulian-Nicolae Szekely a aliniat echipa: 31. Erin Louise Seppi – 22. Maria Stamate, 25. Antonia Bratu, 33. Maria Ficzay (căpitan), 23. Oana Negrea (24. Brianna McLean Curtis, 46) – 9. Mihaela Ciolacu, 55. Cristina Cerescu, 10. Roxana Mirea (3, Cristina Botojel, 90+2) – 11. Mara Bâtea (14. Adina Cristina Borodi, 82), 90. Carmen Marcu (24. Noemi Vincze, 90+4), 99. Ioana Bălăceanu (7. Carolina Ţabur, 46). Cele două echipe s-au mai întâlnit de două ori în Liga Campionilor, în 2012 Olimpia câştigând cu 8-0, iar în 2018 cu 6-1. Tragerea la sorţi a meciurilor din turul al doilea preliminar va avea loc pe 6 noiembrie, la Nyon (13:00, ora României). Şi turul secund preliminar se va juca, la fel ca şi primul, în manşă unică, pe 18 şi 19 noiembrie. AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Irina Giurgiu) Sursa foto: U Olimpia Cluj/facebook.com
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Fotbal feminin: “U” Olimpia Cluj s-a calificat în turul al doilea preliminar...
Fotbal feminin: “U” Olimpia Cluj s-a calificat în turul al doilea preliminar al Ligii Campionilor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.