FCSB a învins-o fără drept de apel pe Universitatea Craiova cu scorul de 2-0 (1-0), vineri seara, în ultima partidă din etapa a 14-a a Ligii I de fotbal. Roş-albaştrii s-au impus prin golurile marcate de Dennis Man (39, 55), golgheterul campionatului, şi au revenit pe primul loc în clasament. FCSB a avut o evoluţie foarte bună şi a ratat şi alte ocazii clare de gol, bare prin Darius Olaru (61, 65), ratări ale lui Man (64, 90) sau Coman (de două ori în min. 81). Universitatea, fostul lider, a evoluat mai bine în prima repriză, când Ivan Mamut (21) şi Alexandru Cicâldău (34) au beneficiat de ocazii importante, dar Andrei Vlad s-a opus de fiecare dată. De la revenirea fotbalului craiovean pe prima scenă în 2014, Universitatea şi FCSB s-au mai întâlnit de 21 ori în principala competiţie internă, două jocuri au fost câştigate de olteni, 17 de către bucureşteni, iar alte două partide s-au terminat la egalitate. Universitatea câştigase ultimul duel, pe 12 iulie anul acesta, cu 2-1 (goluri Cicâldău şi Nistor, respectiv Iulian Cristea). Universitatea a suferit al treilea eşec pe teren propriu în ultimele patru meciuri jucate acasă. FCSB venea după un eşec cu 0-2 la Cluj, cu CFR. Arbitrul Ovidiu Haţegan s-a aflat la primul său meci după scandalul de rasism de la partida PSG – Istanbul Başakşehir, din Liga Campionilor. Universitatea Craiova – FCSB 0-2 (0-1), Stadion ''Ion Oblemenco'' – Craiova A marcat: Dennis Man (39, 55). Arbitru: Ovidiu Haţegan (Arad); arbitri asistenţi: Octavian Şovre (Satu Mare), Sebastian Eugen Gheorghe (Suceava); arbitru de rezervă: Cătălin Popa (Piteşti) Observator CCA: Aron Huzu (Sibiu) AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Alexandru Cojocaru) Sursa foto: (c) Universitatea Craiova/facebook
Fotbal – Liga I: Universitatea Craiova – FCSB 0-2
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.