Oficialii germani au fost de acord cu un pachet de sprijin de două miliarde de euro pentru a-i ajuta pe producătorii auto şi industria auto să treacă de la motoarele cu combustie la cele pentru maşinile electrice şi la conducerea autonomă, potrivit unui document al Ministerului Economiei consultat luni de Reuters. Conform programului, care va intra în vigoare în 2021, Guvernul de la Berlin intenţionează să acorde subvenţii jucătorilor cheie din industria auto, până în 2024. De asemenea, fondurile vor fi folosite pentru activităţi de cercetare dezvoltare pentru digitalizarea lanţurilor de aprovizionare, imprimare 3D, pregătirea angajaţilor şi folosirea în comun a datelor privind producţia. Executivul intenţionează să acopere până la 60% din costurile pentru marile companii şi 80% pentru firmele mici şi mijlocii care realizează facilităţi de producţie prietenoase cu mediul. "Trecerea la noile produse, în special pe segmentul mobilităţii electrice, necesită o ajustare a producţiei. Ciclurile de producţie inovative necesită facilităţi de producţie mai flexibile, iar presiunea costurilor este ridicată", se arată în documentul consultat de Reuters. Programul face parte din planul de redresare al economiei germane, menit să atenueze impactul pandemiei de coronavirus (Covid-19). Producătorii auto din cea mai mare economie europeană s-au confruntat în 2019 cu un an dificil, deoarece încetinirea PIB-ului a coincis cu tranziţia dinspre autovehiculele echipate cu motoare cu combustie internă spre autovehiculele electrice. În plus, temerile privind escaladarea tensiunilor comerciale globale au afectat încrederea în industrie. Industria auto germană are nevoie de miliarde de euro pentru investiţii în extinderea reţelei de staţii de reîncărcare şi în energia regenerabilă, pentru a stimula cererea pentru vehicule electrice, apreciază analiştii. Statutul Germaniei de mare putere globală în domeniul manufacturier s-a construit în mare parte pe industria auto, însă, în ultima vreme, îngrijorările legate de poluare, intensificate de scandalul manipulării emisiilor poluante izbucnit în 2015 la Volkswagen, disputele comerciale şi încetinirea economică au afectat cererea pentru automobilele germane. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Andreea Marinescu, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Germania ajută industria auto cu două miliarde de euro (Reuters)
Germania ajută industria auto cu două miliarde de euro (Reuters)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.