Grupul bancar italian Intesa Sanpaolo SpA a depăşit deja ţinta de profit pentru 2020, de 3 miliarde de euro (3,5 miliarde de dolari), în urma redresării veniturilor, după ridicarea restricţiilor impuse pentru stoparea pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Reuters. În primele nouă luni din acest an, profitul net a totalizat 3,1 miliarde de euro, în linie cu ţinta Intesa pentru 2020, fără includerea preluării băncii UBI. Intesa a obţinut în august controlul rivalei mai mici UBI. Noua entitatea va fi a şaptea mare bancă din zona euro, va controla aproximativ o cincime din piaţa împrumuturilor din Italia, în care lider este acum UniCredit, cu o cotă de piaţă de 12%. În februarie, Intesa a lansat o ofertă de preluare surpriză, de patru miliarde de euro (cinci miliarde de dolari), a UBI, un semn că îndelung previzionata consolidare în rândul băncilor din Italia ar putea începe. Tranzacţia dintre Intesa şi UBI reprezintă una dintre cele mai mari fuziuni bancare din Europa din ultimul deceniu. Eliminând contribuţia UBI din august şi septembrie, profitul net al Intesa s-a situat la 507 milioane de euro în trimestrul trei din 2020, în timp ce analiştii intervievaţi de Reuters se aşteptau la 466 milioane de euro. Intesa se aşteaptă să finalizeze tranzacţia până la finalul acestui an şi estimează că, în urma acordului, profiturile per acţiune vor creşte cu 6% faţă de nivelul din 2019. Cele mai mari grupuri bancare italiene – UniCredit SpA şi Intesa Sanpaolo SpA – sunt prezente şi pe piaţa din România. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Intesa Sanpaolo şi-a îndeplinit mai devreme ţinta de profit pe 2020
Intesa Sanpaolo şi-a îndeplinit mai devreme ţinta de profit pe 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.