Campaniile promoţionale pentru alimentele bogate în grăsimi, sare şi zahăr precum şi pentru băuturi răcoritoare vor fi restricţionate în supermarketurile din Marea Britanie, în cadrul măsurilor destinate reducerii obezităţii, transmite Bloomberg. Retailerii de dimensiuni medii şi mari nu vor mai putea oferi promoţii de tip "cumpără unul şi primeşti al doilea produs gratuit" sau "trei la preţul de două" pentru produse nesănătoase, a anunţat luni Departamentul pentru Sănătate şi Asistenţă Socială. Retailerii specializaţi precum magazinele care vând ciocolată sunt scutiţi. Aceste restricţii sunt destinate să "garanteze că alegerea sănătoasă este cea mai facilă alegere", a precizat Ministrul Sănătăţii, Jo Churchill. "Crearea unui mediu care ajută pe toată lumea să mănânce mai frecvent alimente sănătoase este crucial pentru îmbunătăţirea stării de sănătate a ţării", a spus Jo Churchill. Această campanie destinată combaterii obezităţii vine după ce datele oficiale arată că 63% dintre adulţii din Marea Britanie sunt supraponderali sau obezi iar unul din trei copii este supraponderal când trece de ciclul primar de învăţâmânt. Pe lângă faptul că tratarea obezităţii costă anual Serviciul Naţional de Sănătate (NHS) aproximativ şase miliarde de lire sterline (8,1 miliarde de dolari), pandemia de coronavirus a scos în evidenţă riscurile la care sunt expuse persoanele supraponderale. Chiar şi premierul britanic Boris Johnson a făcut o legătură între internarea sa în spital pentru infecţie cu coronavirus, în luna aprilie a acestui an, şi faptul că este supraponderal pentru ca în luna iunie să anunţe că şi-a schimbat punctul de vedere libertarian cu privire la alimentaţie şi sănătatea publică. AGERPRES /(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Marea Britanie restricţionează promoţiile la alimentele bogate în grăsimi
Marea Britanie restricţionează promoţiile la alimentele bogate în grăsimi
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.