După 14 ani de construcţie şi şase inaugurări amânate, noul aeroport internaţional din Berlin (Berlin Brandenburg Airport – BER) va spune sâmbătă bun venit primilor săi pasageri, însă momentul în care are loc inaugurarea nu putea fi unul mai nepotrivit, transmite Reuters. Pandemia de COVID-19 a aruncat industria aeronautică mondială în cea mai gravă criză din istorie, iar o revenire nu este aşteptată în următorii ani. Consiliul Internaţional al Aeroporturilor din regiunea Europa (ACI Europe) a avertizat marţi că aproape 200 de aeroporturi din Europa se vor confrunta cu posibilitatea intrării în insolvenţă în următoarele luni. Destinat să înlocuiască aeroporturile existente – Tegel şi Schonefeld – Aeroportul Internaţional Berlin Brandenburg Willy Brandt (BER) trebuia să fie inaugurat festiv pe 3 iunie 2012. În pofida reputaţiei Germaniei de lider mondial în domeniul ingineriei, acest proiect, care a început în 2006 şi trebuia să se încheie la finele lui 2010, a suferit din cauza unor probleme tehnice care au amânat inaugurarea sa. De asemenea, costurile proiectului s-au umflat de la două miliarde de euro iniţial la şase miliarde de euro. Economiştii au descris compania de stat care va opera noul aeroport, Berlin Brandenburg GmbH (FBB), drept o gaură neagră financiară. "FBB nu va putea câştiga banii de care are nevoie pentru a-şi rambursa datoriile în viitorul apropiat", spune Hansrudi Lenz, de la Universitatea Wuerzburg. Foto: (c) HAYOUNG JEON / EPA La finele lui 2019, FBB datora băncilor şi proprietarilor săi, Guvernul federal german şi landurile Berlin şi Brandenburg, aproximativ 4,1 miliarde euro. Comparativ, cele două aeroporturi existente din Berlin, Schoenefeld şi Tegel, au generat în 2019 venituri în valoare de 416 milioane de euro. Chiar şi înaintea pandemiei, noul aeroport nu era aşteptat să genereze o creştere a veniturilor, fiind destinat în principal să înlocuiască cele două aeroporturi mai vechi. Însă, din cauza crizei COVID-19, directorul general de la BER, Engelbert Luetke Daldrup, estimează doar 10 milioane de pasageri în acest an, comparativ cu 36 de milioane de pasageri care au fost înregistraţi anul trecut pe aeroporturile Schoenefeld şi Tegel. BER are o capacitate de 40 de milioane de pasageri. "Avem o situaţie gravă", a declarat recent preşedintele Consiliului de supervizare de la FBB, Rainer Bretschneider, adăugând că operatorul aeroportuar poartă discuţii cu proprietarii săi în legătură cu un nou sprijin financiar. Foto: (c) HAYOUNG JEON / EPA Economiştii sunt de părere că FBB va avea nevoie de granturi, restructurarea datoriilor, un investitor strategic, capital din partea proprietarilor sau o combinaţie între toate acestea, pentru a fi repus pe o bază financiară solidă. Însă, găsirea de investitori va fi dificilă, deoarece Berlinul nu este un mare hub internaţional, iar toţi ceilalţi operatori aeroporturi sunt afectaţi şi ei de criză, nefiind în măsură să se gândească la preluări, a apreciat analistul Mainfirst, Johannes Braun. Rainer Bretschneider a subliniat că, pentru moment, prioritatea este depăşirea pandemiei. "Trebuie să ieşim din criză şi trebuie să aranjăm mireasa, abia apoi putem vorbi despre o vânzare sau despre vânzarea unei participaţii", a spus Bretschneider. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Oana Tilică)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Noul aeroport internaţional din Berlin se deschide sâmbătă, în mijlocul unei crize...
Noul aeroport internaţional din Berlin se deschide sâmbătă, în mijlocul unei crize a industriei aeronautice
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.