Jumătate dintre români susţin că, dacă ar reuşi să economisească trimestrial câte 350 de lei, i-ar depune într-un cont bancar, iar o treime ar păstra economiile într-un plic în şifonier, se arată într-un studiu al Reveal Marketing Research, remis, marţi, AGERPRES. Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre atitudinea românilor faţă de economisirea banilor şi faţă de investiţii pentru a afla care sunt principalele lor metode de a gestiona resursele financiare. Astfel, jumătate dintre români susţin că, dacă ar reuşi să economisească trimestrial câte 350 lei, i-ar depune într-un cont bancar, iar 32% dintre respondenţi au declarat că ar prefera să păstreze banii economisiţi într-un plic în şifonier. Doar 8% dintre respondenţi au menţionat că ar alege să investească într-o asigurare de viaţă şi numai 4% dintre români ar investi la bursă prin intermediul unui broker. Ce ar face românii cu 350 lei economisiţi? Tinerii profesionişti sunt printre cei cei mai dispuşi să apeleze la o bancă atunci când se gândesc la metodele de economisire a banilor, 57% dintre aceştia menţionând că i-ar depune într-un cont bancar. Peste 70% dintre seniorii pensionari ar face acelaşi lucru. Conform datelor Reveal Marketing Research, în mediul urban şi mediul rural, preferinţa pentru păstrarea banilor la bancă este prima opţiune a românilor atunci când vine vorba de economisire – 49% dintre cei din urban şi 51% dintre cei din rural au optat pentru această variantă. Pentru mai mult de o treime dintre respondenţi, banii ţinuţi în propria locuinţă reprezintă o soluţie pentru economisire. 40% dintre familiile tradiţionale, întrebate cum ar proceda dacă ar reuşi să strângă trimestrial o sumă de 350 lei, au afirmat faptul că ar pastra banii într-un plic în şifonier. O treime dintre adulţii fără partener sunt în asentimentul familiilor tradiţionale şi recunosc că ar păstra acasă banii economisiţi. Pentru aceştia, contactul direct cu banii şi certitudinea că îi pot vedea oricând oferă sentimentul de control asupra resurselor financiare. Într-o perioadă în care asigurările de sănătate sunt în creştere, pentru asigurările de viaţă doar 8% dintre români manifestă interes. Investiţia prin intermediul unei asigurări de viaţă este o variantă la care ar apela, în special, familiile moderne, aşa cum arată datele Reveal Marketing Research. 13% dintre familiile moderne ar alege să investească banii în acest fel. Doar 9% dintre mileniali, întrebaţi cum ar proceda cu o sumă de 350 de lei economisită, au menţionat varianta investiţiei într-o asigurare de viaţă. Procentele sunt scăzute în ceea ce priveşte tendinţa românilor de a investi la bursă cu ajutorul unui broker. Din totalul eşantionului, doar 4% dintre români ar alege acest tip de gestionare a economiilor. Comparativ cu restul segmentelor, maturii fără partener se arată mai interesaţi de acţiunile la bursă – 8% dintre ei au selectat această opţiune. Totuşi, procentele sunt foarte mici, iar românii nu se arată deschişi la a investi banii economisiţi la bursă. Doar 6% dintre respondenţi au menţionat că ar opta pentru alte metode de gestionare a banilor puşi deoparte, faţă de cele listate în sondaj. Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Metoda folosită a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview) şi au fost derulate 1.017 interviuri online cu respondenţi cu vârsta peste 18 ani, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional urban şi rural în perioada 4-10 septembrie 2020. Eroarea de eşantionare este de +/- 3%, iar nivel de încredere, 95%. AGERPRES/(Autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern O treime dintre români ar păstra economiile într-un plic în şifonier (sondaj)
O treime dintre români ar păstra economiile într-un plic în şifonier (sondaj)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.