Un poliţist de la Postul de Poliţie Fărcaşele a fost reţinut joi seara pentru luare de mită şi trafic de influenţă după ce în cursul zilei a fost prins în flagrant primind 750 de euro drept mită de la o persoană cercetată pentru infracţiunea de fals privind identitatea, a anunţat Parchetul de pe lângă Tribunalul Olt într-un comunicat remis AGERPRES. Poliţistul reţinut este agent şef principal şi lucrează în cadrul Secţiei de Poliţie Rurală Osica de Sus, Postul de Poliţie Fărcaşele. Poliţistul ar fi primit mită în legătură cu cercetările efectuate într-un dosar penal în care martorul denunţător este cercetat pentru fals privind identitatea, astfel încât cercetările să-i fie favorabile denunţătorului şi ar fi pretins că are influenţă asupra procurorului de caz. "Din actele de urmărire penală efectuate până în prezent, rezultă că există probe/indicii temeinice, care conduc la bănuiala rezonabilă că la data de 17.12.2020, în jurul orelor 11:30 – 11:45, agentul şef principal de poliţie M.G. a fost surprins, în flagrant, în timp ce primea suma de 750 euro de la martorul denunţător V.D.C., în legătură cu îndeplinirea, neîndeplinirea unor acte ce intră în îndatoririle sale de serviciu, sau în legătură cu îndeplinirea unor acte contrare acestor îndatoriri, referitor la cercetările penale pe care poliţistul le-a efectuat într-un dosar penal înregistrat pe rolul Parchetului de pe lângă Judecătoria Caracal, în care denunţătorul a fost cercetat pentru săvârşirea infracţiunii de fals privind identitatea, astfel încât cercetările penale efectuate în respectivul dosar penal să-i fie favorabile denunţătorului. Totodată, agentul şef principal de poliţie M.G. s-a prevalat de o pretinsă influenţă asupra procurorului de caz, spunându-i denunţătorului că l-a determinat pe acesta să dispună o soluţie favorabilă, de netrimitere în judecată faţă de persoana sa", se arată în comunicatul Parchetului de pe lângă Tribunalul Olt. În cauză s-a beneficiat de sprijinul Serviciul Judeţean Anticorupţie Olt şi al Serviciilor Operaţii şi Tehnic din cadrul structurii centrale a DGA. AGERPRES/(AS – autor: Cristina Matei, editor: Karina Olteanu, editor online: Alexandru Cojocaru)
Olt: Un poliţist a fost reţinut după ce a fost prins în flagrant primind mită 750 de euro
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.