Numărul de firme dizolvate a scăzut cu peste 25%, în primele 11 luni din 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, la 23.341, faţă de 31.217 de firme în perioada ianuarie – noiembrie din 2019, conform datelor centralizate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC). Cele mai multe dizolvări au fost înregistrate în municipiul Bucureşti, respectiv 4.499 de firme (în scădere cu 17,66% faţă de primele 11 luni din 2019) şi în judeţele Timiş (1.215, minus 23,25%), Cluj (1.154, minus 22,39%) şi Constanţa (1.136, minus 25,90%). În niciun judeţ nu s-a consemnat o creştere a numărului de firme dizolvate în primele 11 luni din 2020. Cele mai mici scăderi au fost înregistrate în judeţele Vrancea (-4,80%), Mureş (-7,53%) şi Argeş (-9,96%), în timp ce scăderile cele mai semnificative s-au raportat în Caraş-Severin (minus 56,48%), Teleorman (minus 48,01%) şi Bistriţa-Năsăud (minus 42,77%). Domeniul de activitate care a înregistrat cele mai multe dizolvări de firme în ianuarie – noiembrie 2020 este comerţul cu ridicata şi cu amănuntul, repararea autovehiculelor şi motocicletelor, unde s-au înregistrat 6.831 de dizolvări la nivel naţional. Faţă de aceeaşi perioadă din 2019, dizolvările din acest sector au scăzut cu 26,32%. Construcţiile şi activităţile profesionale, ştiinţifice şi tehnice sunt alte două domenii de activitate unde s-a înregistrat un număr mare de dizolvări de firme, şi anume 2.249 (minus 26,33%), respectiv 2.245 (minus 17,77%). În octombrie 2020, au fost înregistrate 2.022 de dizolvări, cele mai multe în Bucureşti (449) şi în judeţele Cluj (102) şi Timiş (95). AGERPRES/(AS – autor: Mariana Nica, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern ONRC: Numărul de firme dizolvate a scăzut cu peste 25%, în primele...
ONRC: Numărul de firme dizolvate a scăzut cu peste 25%, în primele 11 luni ale anului 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.