Prezentare loc de munca Operator Call Center
Ce vei face la locul de munca Operator Call Center
- Prezintă serviciile noastre pe telefon, oferă consultanţă şi atenţie clienţilor interesaţi, oferă răspunsuri fundamentate la toate întrebările lor, apoi transformă interesul clientului în contract.
- Odată semnat contractul, joburile presupun păstrarea relaţiei cu clientul până în momentul sosirii banilor/taxelor din străinătate, precum şi analiza atentă a documentelor trimise de client, în scopul pregătirii dosarului final ce va fi înregistrat la birourile fiscale din străinătate.
Cerinte:
- Are atenţia concentrată pe client, pe a-i înţelege şi satisface nevoile.
- Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate placută, empatică, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.
- Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.
- Are abilitatea de a se organiza, dă dovadă de disciplină.
- Manifestă suficientă ambiţie, dorinţă de a progresa.
- Învaţă repede şi aplică ce a învăţat.
- Are o personalitate plăcută, optimistă, e coleg bun, om de echipă.
Operator Call Center – Vânzări prin Telefon