Prezentare loc de munca Operator Call Center

REMOTE JOB


Ce vei face la locul de munca Operator Call Center

  1. Prezintă serviciile noastre pe telefon, oferă consultanţă şi atenţie clienţilor interesaţi, oferă răspunsuri fundamentate la toate întrebările lor, apoi transformă interesul clientului în contract.
  2. Odată semnat contractul, joburile presupun păstrarea relaţiei cu clientul până în momentul sosirii banilor/taxelor din străinătate, precum şi analiza atentă a documentelor trimise de client, în scopul pregătirii dosarului final ce va fi înregistrat la birourile fiscale din străinătate.

Cerinte:

  • Are atenţia concentrată pe client, pe a-i înţelege şi satisface nevoile.
  • Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate placută, empatică, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.
  • Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.
  • Are abilitatea de a se organiza, dă dovadă de disciplină.
  • Manifestă suficientă ambiţie, dorinţă de a progresa.
  • Învaţă repede şi aplică ce a învăţat.
  • Are o personalitate plăcută, optimistă, e coleg bun, om de echipă.

Job