Ordinul ministrului Educaţiei privind suspendarea activităţilor care presupun prezenţa fizică a preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ preuniversitar pentru 30 de zile a fost publicat vineri în Monitorul Oficial. Potrivit ordinului, activităţile didactice care impun prezenţa fizică în unităţile de învăţământ preşcolar, primar, gimnazial, liceal şi a preşcolarilor şi elevilor se suspendă începând cu data de 9 noiembrie pentru o perioadă de 30 de zile. Activităţile didactice vor fi desfăşurate în sistem on-line, conform Metodologiei privind desfăşurarea activităţilor didactice prin intermediul tehnologiei şi al internetului, precum şi pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. În cazul în care activităţile nu se pot desfăşura astfel, inspectoratele şcolare judeţene/inspectoratul şcolar al Municipiului Bucureşti şi unităţile de învăţământ preuniversitar au obligaţia să asigure resursele educaţionale pentru elevii care nu au acces la tehnologie informaţională şi internet. Activităţile didactice cu prezenţă fizică vor fi reluate cu respectarea tuturor condiţiilor de siguranţă epidemiologică şi igienă sanitară. Direcţia generală de învăţământ preuniversitar, inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul şcolar al Municipiului Bucureşti şi unităţile de învăţământ preuniversitar duc la îndeplinire acest ordin. Joi, Guvernul a adoptat Ordonanţa de urgenţă de modificare şi completare a legii 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 care prevedea, între altele, că în perioada noiembrie 2020 – 31 decembrie 2020, prin ordin al ministrului Educaţiei şi Cercetării, în baza hotărârii Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă şi al analizei situaţiei epidemiologice la nivel naţional, se poate dispune suspendarea activităţilor care impun prezenţa fizică a anteşcolarilor, preşcolarilor şi elevilor din unităţile de învăţământ şi continuarea activităţilor didactice în sistem on-line. AGERPRES/(AS – autor: Alina Novăceanu, editor: Mihai Simionescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Educatie Ordinul ministrului Educaţiei privind suspendarea cursurilor în şcoli şi grădiniţe cu prezenţă...
Ordinul ministrului Educaţiei privind suspendarea cursurilor în şcoli şi grădiniţe cu prezenţă fizică – publicat în Monitorul Oficial
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.