De la 1 iulie anul curent, când a început sezonul agricol 2020/2021, şi până la data de 8 noiembrie 2020, România a exportat o cantitate de 1,065 milioane tone de grâu moale, însă în aceeaşi perioadă a importat 16.135 tone de grâu, arată datele oficiale publicate luni de Comisia Europeană. Executivul comunitar precizează că, în primele patru luni ale sezonului actual, exporturile de grâu ale Uniunii Europene şi Marii Britanii au scăzut cu 24% în ritm anual până la 7,84 milioane de tone, iar importurile au crescut cu 10% până la 1,10 milioane tone. În perioada menţionată, primii exportatori de grâu ai UE au fost: Franţa (2,198 milioane tone), Lituania (1,266 milioane tone), Letonia (1,182 milioane tone) şi România (1,065 milioane tone). De asemenea, exporturile de porumb ale UE şi Marii Britanii au scăzut cu 59% în ritm anual până la 569.534 tone, în timp ce importurile de porumb au scăzut cu 19% până la 5,86 milioane tone. Din cantitatea totală de 569.534 de tone de porumb exportată de UE şi Marea Britanie în primele patru luni ale sezonului agricol 2020/21 aproape jumătate, 268.782 de tone, au fost exportate de România. Comisia Europeană continuă să includă Marea Britanie în datele sale privind importurile şi exporturile de cereale, în pofida ieşirii Marii Britanii din blocul comunitar la finele lunii ianuarie. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern România a exportat 1,06 milioane tone de grâu şi 268.782 tone de...
România a exportat 1,06 milioane tone de grâu şi 268.782 tone de porumb în ultimele patru luni
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.