Senior Software lanseaza o noua versiune SeniorERP, optimizata pentru lucrul de la distanta. Sistemul este extrem de usor de utilizat si ofera functionalitati extinse de management al afacerii. Pe langa acestea, include capabilitati suplimentare pentru cresterea vanzarilor, marketing, raportare si analiza sau gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii si partenerii. In plus, serviciile de implementare si suport pot fi realizate remote.
SeniorERP, solutia ERP pentru managementul integrat al afacerii, este disponibila intr-o noua versiune care sustine lucrul la distanta. Cu peste 400 de implementari de succes si 17 ani de know-how incorporat, aplicatia dezvoltata si implementata de Senior Software include acum o gama extinsa de capabilitati grupate pe arii functionale perfect integrate. Acestea acopera toate componentele uzuale de business: Marketing si Vanzari, Aprovizionare si Productie, Financiar si Contabilitate, Stocuri si Logistica, Administrare si Organizare, Raportare si Analiza.
Sistemul integrat ERP de la Senior Software sustine companii fanion din diferite industrii, precum: Ocean Fish, Dacia Plant, Monte Banato, SanoVita, Caranda Baterii etc. Printre rezultatele obtinute de utilizatorii solutiei SeniorERP mentionam: reducerea erorilor de procesare, cresterea productivitatii angajatilor si scaderea semnificativa a debitelor neincasate.
SeniorERP, performanta in lucrul de la distanta
Cea mai noua versiune a SeniorERP vine cu o serie de functionalitati care sustin lucrul la distanta, iti permit sa colaborezi mai eficient cu partenerii de afaceri si sa gestionezi resursele din companie de oriunde te-ai afla. Printre aceste functionalitati se numara:
- Interfete Web si mobile pentru accesul in timp real de la distanta
- Functionalitati de CRM si SFA incluse in ERP
- Dashboarduri interactive de analiza a datelor
- Definire organigrama si organizare activitati sub forma de grafic Gantt
- Sistem configurabil de alerte si notificari
- Chat intre utilizatori, cu legaturi la documentele din sistem
- Fluxuri online de aprobare documente
- Trasabilitate documente si accesarea legaturilor acestora cu un singur click
- Pachet Office integrat: crearea de diagrame si proiecte; deschiderea, editarea si salvarea de documente in format Word, Excel, PDF direct in SeniorERP
- Serviciu de e-mailing integrat pentru comunicari interne si externe
- Calendar individual cu activitatile programate
- Posibilitate de export si trimitere periodica prin e-mail a oricarui raport
Aceste capabilitati nou introduse creeaza premisele unei organizari eficiente, prin:
- Un mod integrat si unitar de lucru pentru toate departamentele
- Transparenta cu privire la indatoririle fiecarui angajat din companie
- Coordonare si control online a intregii activitati, indiferent de locatia utilizatorilor
- Comunicare optimizata intre angajati, dar si cu partenerii
- Informatii centralizate, ce pot fi accesate oricand si de oriunde
- Acces securizat la date, pe baza de roluri de utilizator
„Cresterea productivitatii clientilor nostri este o prioritate pentru noi, iar SeniorERP si-a dovedit eficienta in ultimii 17 ani prin rezultatele obtinute de clientii nostri. Cu investitii semnificative si cu o echipa puternica in spate, sistemul SeniorERP este optimizat periodic in raport cu asteptarile din piata, iar anul acesta ne-am unit din nou eforturile pentru a livra o versiune care sa raspunda noului context.
Multe companii se adapteaza la situatia actuala si cauta solutii care sa le sustina planurile de business si metodele de lucru, iar utilizarea unui ERP potrivit face diferenta. Astfel, am folosit feedbackul din piata, know-how-ul a sute de implementari reusite si inovatia tehnologica pentru a livra o versiune a solutiei SeniorERP pentru viitor. Vorbim de un sistem informatic modern si adaptabil, conceput pentru a raspunde celor care doresc sa fie in permanenta conectati la business, chiar si in situatii in care se impune distantarea fizica”, a specificat Daniel Toma, Director General Senior Software.
Perfect adaptat la legislatia si piata de business din Romania, SeniorERP sustine o integrare nativa intre activitatea operationala si zona financiar-contabila. Sistemul ofera functionalitati SFA, CRM si WMS accesibile atat din web, cat si de pe mobil.
In acest mod, aplicatia faciliteaza conexiunea dintre oameni, departamente si fluxuri de lucru, mentinand un nivel optim de performanta, chiar daca angajatii sunt dispersati in mai multe locatii sau isi desfasoara activitatea pe teren sau de la domiciliu.
SeniorERP poate fi implementat atat on-premise, cat si in cloud, infrastructura acestuia permitand inclusiv migrarea cu usurinta dinspre on-premise spre cloud si invers.
Implementare remote si suport de la distanta
Tot pentru a sustine activitatea la distanta, Senior Software realizeaza procese de implementare remote. Metoda a fost folosita deja cu succes la numerosi clienti, dintre care amintim Pro Activ, Spy Shop, Laktotrio, Seleron, Produse Moldovenesti si Mauriziaro Meat. Aceste proiecte de implementare SeniorERP au fost realizate de la distanta, fie in proportie de 100%, fie partial, in functie de preferintele companiilor.
”E clar ca Senior Software are toate toolurile necesare pentru a realiza o implementare de la distanta, inclusiv know-how-ul, o echipa de oameni profesionisti, foarte bine pregatiti. Suntem extrem de incantati de alegerea facuta, iar faptul ca implementarea s-a realizat remote nu a ingreunat sub nicio forma comunicarea dintre Pro Activ si Senior Software. E ca si cum echipa ar fi aici si nu avem niciun fel de bariera sau de sincopa”, a declarat Alin Ionescu, Director Executiv Pro Activ.
De asemenea, prin Senior CloudBridge, un sistem disponibil in cloud, utilizatorii SeniorERP pot beneficia si de serviciul de suport tot de la distanta. Operatorii Senior Software si departamentele IT ale organizatiilor se pot conecta in mod securizat la statiile de lucru ale utilizatorilor de sistem pentru a monitoriza functionarea optima a aplicatiei, pentru realizarea de upgrade-uri sau pentru a interveni rapid in remedierea unor situatii.
Despre Senior Software
Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat pana in prezent peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, Tableau Software, Acumatica si Mantis Informatics.
Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.
- Senior Software
- https://seniorerp.ro/