Grupul bancar Societe Generale va renunţa la 650 de angajaţi în Franţa, în special la divizia de investiţii bancare, a anunţat duminică publicaţia franceză Les Echos, transmite Reuters. Concedierile ar urma să fie anunţate luni, după reuniunea de vineri a reprezentanţilor sindicatelor, informează Les Echos, care susţine că ar putea urma mai multe reduceri de locuri de muncă la divizia de retail. Contactaţi de Reuters, reprezentanţii SocGen nu au dorit să comenteze informaţia. În trimestrul trei din 2020, Societe Generale a revenit pe profit, datorită performanţei mai bune a instrumentelor financiare derivate, care au înregistrat un avans solid în prima jumătate a anului, pe fondul turbulenţelor de pe pieţele financiare. Profitul net al grupului bancar francez a urcat cu 1% în perioada iulie -septembrie 2020, la 862 milioane de euro (1,01 miliarde de dolari), aproape dublu faţă de estimările analiştilor. Veniturile au scăzut cu 2,9%, la 5,81 miliarde de euro, dar de asemenea peste previziunile analiştilor. În trimestrul doi din 2020, Societe Generale înregistrase pierderi de 1,26 miliarde de euro. Pentru a redresa rentabilitatea celei de-a treia mari bănci franceze, directorul general Frederic Oudea a remaniat în profunzime echipa de conducere şi intenţionează să se concentreze, din nou, pe căutarea unei creşteri mai puţin riscante. Potrivit CEO-ului de 57 de ani, revizuirea echipelor de traderi şi reorganizarea reţelei de retail a Societe Generale vor permite relansarea situaţiei. Grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare, are 149.000 de angajaţi în 67 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie: retail banking în Franţa, retail banking internaţional, asigurări şi servicii financiare pentru companii, respectiv Global Banking şi Soluţii pentru Investitori. În România, BRD Groupe Societe Generale operează o reţea de 625 de unităţi, a emis aproximativ 2,41 milioane de carduri şi deţine o reţea de acceptare de aproximativ 30.000 POS şi aproape 1.500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii iunie 2020, de 58,39 miliarde de lei. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)
SocGen face concedieri în Franţa (Les Echos)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.