Transportul feroviar de pasageri a scăzut în toate statele membre ale Uniunii Europene în trimestrul al doilea al acestui an comparativ cu perioada similară a anului trecut, în contextul pandemiei, însă declinul înregistrat în România a fost unul dintre cele mai mici înregistrate la nivelul UE, arată datele publicate joi de Eurostat. Potrivit acestor date, în România un număr de 9,067 milioane de pasageri au călătorit cu trenul în perioada aprilie-iunie 2020, cu 7,943 milioane mai puţini faţă de 17,010 milioane pasageri în perioada similară a anului trecut, ceea ce înseamnă un declin de 47%. Singurele state membre UE unde declinul procentual al pasagerilor transportaţi cu trenul a fost mai mic decât în România sunt Bulgaria (minus 37%) şi Olanda (minus 0,2%). Sursa foto: ec.europa.eu/eurostat Cele mai mari scăderi în numărul de pasageri transportaţi cu trenul au fost înregistrate în: Irlanda (minus 94%, sau 11,7 milioane de pasageri mai puţini), urmată de Franţa (minus 78%, sau 262,6 milioane de pasageri mai puţini), Spania (minus 78%, sau 125,3 milioane de pasageri mai puţini), Luxemburg (minus 78%, sau 4,9 milioane de pasageri mai puţini) şi Italia (minus 77%, sau 173,4 milioane de pasageri mai puţini). Singura excepţie de la aceste scăderi dramatice a fost Olanda, unde transportul feroviar de pasageri a rămas practic stabil, fiind înregistrat un declin de doar 0,2%. Un număr de 97,271 milioane de pasageri au călătorit cu trenul în Olanda în trimestrul al doilea al acestui an, cu 198.000 mai puţini decât în perioada similară a anului trecut. În cifre absolute, Germania este pe primul loc în UE când vine vorba de numărul pasagerilor transportaţi cu trenul, cu 295 milioane pasageri în trimestrul al doilea, chiar dacă a suferit o scădere de 59% faţă de 725 milioane pasageri în trimestrul al doilea al anului trecut. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Transportul feroviar de pasageri în România a înregistrat una dintre cele mai...
Transportul feroviar de pasageri în România a înregistrat una dintre cele mai mici scăderi din UE în T2
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.