Filmul egiptean "I am afraid to forget your face", în regia lui Sameh Alaa, a câştigat joi seară premiul Palme d'Or pentru cel mai bun scurt metraj la Festivalul de la Cannes, singurul trofeu decernat în cadrul celei de-a 73-a ediţii, amânată din cauza pandemiei de coronavirus, relatează EFE. Premiul a încheiat această mini-ediţie simbolică şi efemeră de doar trei zile în care au fost proiectate patru filme din selecţia oficială şi proiectele din secţiunea Cinefondation dedicat şcolilor de film. Scurtmetrajul premiat, care s-a impus în faţa altor zece filme candidate, se axează asupra lui Adam, care este dispus să facă totul pentru a se reuni cu iubita lui de care a stat despărţit 82 de zile. Trofeul se adaugă celui decernat miercuri proiectului "Catdog", un film de 20 de minute în regia lui Ashmita Guha Neogi, studentă la Institutul de Cinematografie şi Televiziune (FTII) din India, care prezintă relaţia dintre două surori care sunt despărţite în copilărie şi care a câştigat premiul I la secţiunea Cinefondation. Câştigătorul premiului I din secţiunea Cinefondation şi scurtmetrajele din competiţia festivalului sunt proiectate vineri la Cinema du Pantheon din Paris. Organizatorii festivalul au anunţat pe 19 martie că sunt obligaţi să amâne tradiţionala întâlnire din luna mai din cauza crizei sanitare. Organizatorii au optat în aprilie pentru o ediţie fără palmares, cu o marcă specială care a însoţit filmele la premieră şi o mini-ediţie de doar trei zile. Marele public a fost înlocuit de jurnalişti şi de criticii acreditaţi la actuala ediţie, unde la proiecţii utilizarea măştilor şi distanţarea fizică au fost obligatorii. Accesul a fost gratuit pe baza locurilor rezervate în prealabil pe internet.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Ady Ivaşcu) Sursa foto: I am afraid to forget your face / Facebook
Acasă Stiri Internationale Life Un film egiptean a câştigat premiul Palme d’Or la Cannes pentru cel...
Un film egiptean a câştigat premiul Palme d’Or la Cannes pentru cel mai bun scurtmetraj
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.