Beneficiarii cardurilor Gusto și Cadou pot achiziţiona soluții de amenajare a locuinței și delicatese suedeze în toate zonele magazinelor
• În urma parteneriatului strategic încheiat între Sodexo România și IKEA România, cardurile Gusto și Cadou, unele dintre cele mai apreciate beneficii extra salariale, pot fi utilizate acum în magazinele IKEA Băneasa și IKEA Pallady.
• Utilizatorii Sodexo pot folosi acum cardul de masă Gusto în cele trei zone gastronomice ale magazinelor IKEA România: Restaurantul Suedez IKEA, Bistroul Suedez IKEA, Magazinul cu Delicatese Suedeze și Cafeneaua Suedeză IKEA.
• Cardul Cadou de la Sodexo poate fi utilizat în magazine atât pentru soluții de amenajare a locuinței, cât și în zonele gastronomice.
• Planurile celor două companii includ extinderea serviciilor către plata online, pe www.IKEA.ro.
Bucureşti, 3 mai 2022 – Sodexo România, liderul pieţei locale de beneficii extra salariale pentru îmbunătăţirea calităţii vieții angajaţilor, a încheiat un parteneriat strategic cu IKEA, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, pentru a permite clienților săi să folosească cardurile Gusto şi Cadou în magazinele IKEA România.
Prin acest parteneriat, două dintre cardurile de beneficii extra salariale Sodexo – Gusto şi Cadou – oferite cel mai frecvent de angajatorii din România, pot fi utilizate în magazinele IKEA Băneasa și IKEA Pallady. Astfel angajaţii au acces la gama variată de soluții de amenajare a locuințelor și delicatese suedeze ale lanțului scandinav de mobilă.
Beneficiarii Sodexo pot folosi cardul de masă Gusto în Restaurantul Suedez IKEA, Bistroul Suedez IKEA, Magazinul cu Delicatese Suedeze și Cafeneaua Suedeză IKEA; cardul Cadou poate fi folosit în toată zona comercială, inclusiv în zonele gastronomice.
În perioada următoare cele două companii se vor concentra pe extinderea acestui parteneriat pentru plata online pe www.IKEA.ro.
„Parteneriatul cu IKEA se înscrie în strategia noastră de a extinde şi diversifica permanent reţeaua de magazine partenere, pentru a oferi angajaţilor care utilizează cardurile Sodexo cât mai multe opţiuni pentru a achiziţiona produse cât mai variate, de calitate, care să satisfacă cât mai multe dintre nevoile lor. Suntem singurul emitent de carduri de beneficii extra salariale care oferă acces la un retailer de mobilă de asemenea anvergură’’, a declarat Silviu Ştefan, Partnerships & Merchants Manager, Sodexo România.
“Lumea se schimbă rapid și pe măsură ce nevoile și visele clienților noștri continuă să evolueze, ne dezvoltăm și noi. Prin introducerea acestor noi metode de plată, ne dorim să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături mai bună și posibilitatea de a utiliza opțiunile de plată preferate. Ne bucurăm de acest parteneriat cu Sodexo prin care propunem clienților mai multe alternative pentru a cumpăra soluții sustenabile de amenajare a locuinței, cât și produse din gama noastră de delicatese suedeze”, a spus Violeta Neniță, Market Manager, IKEA România.
Valoarea nominală maximă zilnică pe care o poate oferi un angajator pe cardul de masă este de 20.17 ron, iar cardul Cadou poate fi încărcat cu până la 300 de lei/ eveniment, conform legislaţiei în vigoare. Valorile acordate conform legii sunt deductibile la calculul impozitului pe profit și scutite de plata contribuţiilor sociale obligatorii – un beneficiu important pentru companie și pentru angajat. Evenimentele pentru care se pot acorda cardurile Cadou, beneficiind de facilitățile fiscale menționate anterior, sunt 8 Martie, Paște, 1 lunie și Crăciun.
***
Despre Sodexo România
Sodexo România este liderul pieţei locale de beneficii extra salariale pentru îmbunătăţirea calităţii vieții angajaţilor și face parte din Grupul Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor de calitate a vieții. Compania operează pe piața românească de peste 20 de ani, oferind companiilor o gamă complexă de beneficii extra salariale pentru angajați. Peste 30.000 de companii și 2 milioane de angajați folosesc deja produsele Sodexo.
Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați:
Sodexo România
Despre IKEA
Grupul Ingka • Grupul Ingka (Ingka Holding BV și entitățile sale controlate) este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deține și operează IKEA, în baza unor acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems BV. Grupul Ingka are trei domenii de activitate: IKEA Retail, Ingka Investments și Ingka Centres. Ingka Group este un partener strategic în sistemul de franciză IKEA, operând 392 de magazine IKEA, inclusiv magazine din oraș, și 73 de magazine IKEA și studiouri de planificare IKEA, în 32 de țări. Aceste magazine au avut 657 de milioane de vizite în timpul anului financiar 2021 (1 septembrie 2020 – 31 august 2021), 4,6 miliarde de vizite pe IKEA.com și 368 de milioane de vizite în aplicația IKEA. Grupul Ingka își desfășoară activitatea în conformitate cu viziunea IKEA – de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru și mai mulți oameni, oferind o gamă largă de produse pentru amenajarea casei, funcționale și cu un design de calitate, la prețuri cât mai accesibile pentru cât mai mulți oameni.