campionii paralimpici

Agenția de comunicare integrată Minio Studio a realizat campania ”Cunoaște-ți campionii!”, prin intermediul căreia retailerul de mobilă și decorațiuni interioare JYSK și Comitetul Național Paralimpic își propun să aducă în fața publicului sportivii paralimpici.

Minio continuă colaborarea cu JYSK și Comitetul Național Paralimpic, desfășurând o nouă campanie care are ca protagoniști sportivi cu dizabilități.

După succesul campaniei de responsabilitate socială #NICIOSCUZĂ din 2018, prin care au motivat oamenii să facă sport folosind ca principal argument poveștile a trei sportivi cu dizabilități, JYSK și Minio vor acum să aducă în lumina reflectoarelor sportivii care luptă cu îndârjire zi de zi pentru a se califica la Jocurile Paralimpice de la Tokyo ori la alte competiții majore.

Protagoniștii campaniei sunt patru dintre cei mai buni sportivi paralimpici din țara noastră, Alex Bologa (judo), Octavian Tucaliuc (atletism), Florentina Hrișcu (atletism) și Ciprian Anton (tenis în scaun rulant), alături de echipa de goalball a României.

Toți sunt sportivi care fac eforturi substanțiale zi de zi pentru a se păstra în elită, iar JYSK dorește să îi aducă în prim-plan și invită publicul larg să îi susțină în competiții.

Realizat de Minio ca parte integrantă a campaniei, noul website al Comitetului Național Paralimpic, www.ParalimpicRomania.ro, va deveni principalul mediu de informare a publicului cu privire la competițiile la care participă sportivii paralimpici.

”Pentru noi, sportivii cu dizabilități au devenit modele de urmat, o reală inspiratie. Avem colegi care s-au apucat de sport datorită lor. De aceea, ne bucurăm de fiecare dată când avem ocazia să ne punem creativitatea în slujba unor astfel de proiecte. În acest sens, apreciem mult dedicarea reală față de această cauză a echipei JYSK și eforturile acesteia pentru a susține sportivii paralimpici pe drumul spre performanță.”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.

Prin acestă campanie ne-am propus să facem cunoscute rezultatele pe care sportivii paralimpici le au la nivel internațional, în competiții de anvergură. Deși muncesc la fel de mult ca orice alt sportiv de performanță și aduc medalii valoroase, reprezentând cu brio România în afara țării, sportivii paralimpici nu sunt cunoscuți îndeajuns de mult. Primul pas a fost ca, alături de Minio, să refacem site-ul Comitetului Paralimpic, astfel încât să scoatem mai bine în evidență rezultatele sportivilor. Ei merită din plin aplauzele și susținerea noastră, au trecut peste greutăți și, prin muncă, au reușit performanțe lăudabile.”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Campania ”Cunoaște-ți campionii!” va fi comunicată și în 2020, având în vedere că la finalul lunii august va începe Paralimpiada de la Tokyo, acolo unde sperăm să avem cât mai mulți sportivi români calificați.

JYSK România a devenit sponsorul oficial al Comitetului Național Paralimpic în iulie 2017, semnând un contract pe trei ani. Anul următor, compania și-a dublat sprijinul acordat sportivilor cu dizabilități, donând 400.000 de lei anual către Comitetul Național Paralimpic Român.

În Danemarca, JYSK susține sportivii cu dizabilități de 30 de ani, încă din anul 1989. Sprijinirea sportivilor paralimpici este principala direcție CSR a grupului. JYSK susține sportivii paralimpici în Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Republica Cehă, Slovacia și România.

Minio Studio a început colaborarea cu JYSK odată cu campania #NICIOSCUZĂ de la începutul lui 2018, care a obținut două premii la Romanian PR Award: Golden Award for Excellence în categoria Sport & Entertainment și Diplomă de excelență pentru sponsorship.

Echipa proiectului:

MINIO STUDIO

Oana Lupu – Account Manager
Marius Cioroabă – Senior Copywriter

Cosmina Chelariu – Junior Copywriter

Marius Marin – PR Manager
Alina Calfa – Art Director

Călin Ionescu – Head of Accounts
Paul Cotor – Head of Creatives
Ioana Mucenic – CEO

JYSK ROMÂNIA

Alex Bratu – Country Manager JYSK România & Bulgaria

Iraida Paiuc – Sales & Marketing JYSK Manager România & Bulgaria

Raluca Dascălu – Communications and PR Manager JYSK România

COMITETUL PARALIMPIC ROMÂN

Sally-Wood Lamont – Președinte Comitetul Național Paralimpic Român

Ciprian Anton – Vicepreședinte Comitetul Național Paralimpic Român

DESPRE MINIO STUDIO


Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 25 de oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 15 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Carrefour, Hasbro, Jacobs Douwe Egberts, JYSK România, L'Oréal, Milupa, Miniso, Mondelēz, Novartis, Reckitt Benckiser, Rowenta, Sun Plaza, Tefal, Tymbark, West Gate Studios.

DESPRE JYSK

Grupul danez JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa și este deținut de familia fondatorului său, Lars Larsen. În prezent, JYSK are peste 2800 de magazine în 52 de țări de pe trei continente, Europa, Asia și America de Nord.

Lars Larsen a deschis primul magazin JYSK în anul 1979 în Aarhus, al doilea oraș ca mărime din Danemarca. De-a lungul anilor, Casa Regală a Danemarcei a fost un client fidel al companiei, reputația JYSK crescând în acest fel și mai mult, mai ales că Majestatea Sa Regina Danemarcei i-a oferit permisiunea de a utiliza titulatura de Furnizor al Casei Regale a Danemarcei. JYSK are în acest moment peste 23.000 de angajați și o cifră anuală de afaceri de 4,25 miliarde de euro. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 78 magazine în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgoviște, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Mediaș, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara sau Balș.

DESPRE COMITETUL NAȚIONAL PARALIMPIC

Misiunea Comitetului Național Paralimpic Român este de a face cunoscut sportul paralimpic ca mod de reintegrare socială, având în vedere beneficiile sportului în general – antrenarea reflexelor, a forței corpului și a puterii de concentrare.

Istoria Comiteului începe în decembrie 1990, când un grup de inițiativă constituit din persoane cu afinitați pentru activitatea sportivă a persoanelor cu handicap s-a constituit în grupul fondatorilor Federației Române a Sportului pentru Handicapați, cum s-a numit federația noastră la începuturile sale.

În anul 2009 a fost aprobată schimbarea denumirii Federației Române a Sportului pentru Persoane cu Handicap în Comitetul Național Paralimpic. Denumirea sa în afara teritoriului României este: National Paralympic Committee, Romania.

Printre obiectivele Comitetului se numără promovarea sportului paralimpic în România, asigurarea șanselor și sprijin financiar egale între sportivii cu diazabilități și cei fără dizabilități, încurajarea tinerilor cu dizabilități de a practica un sport.

Pentru mai multe detalii:

Marius Marin – PR Manager Minio Studio

[email protected]

0751.265.507

Comunicat de presa Arhitectura & Design