Începând cu 13 decembrie, bucureștenii își vor găsi inspirația în materie de design interior la o nouă adresă.
Noul showroom monobrand, deschis de curând de Ceramika Paradyz – principalul producător de plăci ceramice din Polonia – este unul dintre cele mai mari și moderne zone de prezentare în domeniul design-ului de interior din oraș. Acesta expune cele mai moderne și în vogă produse, cele mai bine vândute colecții și include și o zonă dedicată vânzărilor. Principala idee a showroom-ului a fost aceea de a fi atât o zonă de inspirație pentru clienți, cât și un loc pentru întâlniri și discuții despre design-ul contemporan, design-ul interior fiind unul dintre subiectele principale.
Lansarea oficială showroom monobrand a avut loc pe 13 decembrie în București
Acesta adus laolaltă reprezentanți mass-media, designeri, colaboratori ai Ceramika Paradyz și reprezentanții companiei. Participanții la evenimentul de lansare au avut ocazia de a descoperi gama de produse din portofoliul Ceramika Paradyz. Dar si să afle care sunt ultimile trenduri in materie de design interior și de a afla povestea brandului.
De reținut este faptul că potențialii clienți ce vor trece pragul acestui showroom monobrand unic vor avea posibilitatea să achiziționeze doar produse din portofoliul Ceramika Paradyz. Acestea sunt fabricate în conformitate cu standardele internaționale. Colecția prezentată la showroom include plăci pentru pereți și pardoseli, gresie. Dar si cărămidă aparentă și plăci ceramice pentru exterior.
Showroom-ul a fost gândit astfel încât să expună cele mai importante produse. Ofera totodată o sursă de inspirație și soluții de design inovatoare. Magazinul a fost împărțit în patru zone distincte. Prima zonă – cea de expunere, cuprinzând zece cutii amenajate pentru a imita camerele unei case, cu standuri de prezentare tip carte. Aceasta prezintă oferta diversă a producătorului și servind ca o modalitate convenabilă și atractivă de a căuta soluții adaptate pentru interiorul ales. A doua zonă este zona pentru designeri, arhitecți și consultanți de interioare, pentru a le oferi un spațiu în care să discute despre designul interior creativ și ușor de conceput. Această zonă este un punct central pentru clienții care caută un magazin unic. Aici pot găsi atât produse, cât și sfaturi de specialitate în ceea ce privește designul de interior.
Showroom-ul din București vine, de asemenea, cu o inovație – zona Paradyz House.
Acesta este un spațiu special care cuprinde aranjamente ce imită adevărate interioare de acasă, cum ar fi living, baie, bucătărie și terasă. Spațiile astfel amenajate, cu mobilier și accesorii elegante, prezintă soluții specifice și rezultatul final. Ceramika Paradyz s-a ocupat, de asemenea, și de o zonă pentru clienți. Aceasta zonă oferă serviciile unei echipe de specialiști în vânzări. Ei sunt dornici să consilieze și să informeze clienții despre specificațiile produselor.
”Designul unic și calitatea excepțională a produselor noastre sunt apreciate de clienții noștri din toată lumea. In timp brandul câștigă din ce în ce mai multă recunoaștere internațională în afara Poloniei. România este una dintre principalele noastre piețe de export din Europa. Asta ne-a convins să deschidem un showroom monobrand în București. Acest lucru este o reconfirmare a creșterii dinamice a companiei noastre. Este un pas ce consolidează poziția noastră pe piețele externe și servește ca angajament pentru deschiderea de noi magazine de acest tip în viitor.” Michal Okon, Director de Export al Ceramika Paradyz.
Ceramika Paradyz este unul dintre cei mai importanți producători polonezi de plăci ceramice.
Compania va aniversa 30 de ani de activitate în anul ce vine. Produsele oferite de aceasta sunt create cu competența și curajul necesare pentru a stabili noi tendințe în domeniu. Este o companie de familie cu tradiție poloneză. Compania împărtășește experiența sa cu alți parteneri, realizează inițiative sociale care transformă spațiul urban și susțin designul polonez. Ceramika Paradyz a câștigat, de asemenea, două dintre cele mai prestigioase premii din domeniul designului industrial – 2016 Red Dot Design Award pentru colecția sa ”Trakt”. Dar și 2017 IF Design Award pentru colecția Elanda/ Elando. Compania este, de asemenea, susținătorul de lungă durată al festivalului de design Lodz. Acesta este cel mai mare eveniment dedicat design-ului din Europa Centrală și de Est.
Showroom-ul din București a fost creat în colaborare cu Ceramall SRL și se află pe strada Valea Cascadelor, numărul 26A.
Comunicat de presa Arhitectura & Design